Sunyi nya raya nih...

assalammualaikum
hari nih dah 4 sept 2011...ramai rasa ny blogger yang berjaya melanjutkan pengajian ke peringkat ijazah sarjana muda..seminggu akan melalui Minggu susi mesra atau orientasi...selamat datang ke alam kampus dan selamat melanjut pengajian...

apa kaitan dengan tajuk entri nih??apa yang sunyi??di mana sunyi sngt??kat pusat bandar ka??kat kampung??mustahil lah kat kampung sunyi sepanjang raya nih kan??

yang sunyi ny dunia blogging nih lah...semua blogger dok sibuk beraya kat kpg..g umah kawan, umah blogger, umah sanak saudara, rumah entah siapa entah yang korg dok singgah sebab dah tak ada umah nak p kan??
bila dah dunia blog nih sunyi, tuan tanah tak ada nak sambut kita...jadi macama mna nak blogwalking raya kan??nak masuk tak ada santapan...tak lama lagi harap-harap suasana dunia blog nih kembali pulih seperti sedia kala...meriah mcm sebelum-sebelum nih...nnt bloh lah kita blogwalking raya sama-sama...

2 Komen:

Dalila Diela said...

eh2..saya ada jer kat dlm dunia blog nie..hehe..slalunya dah 4 sept nie org dah balik umah dah kot ..ye lah esok kan ramai yg dah mula keje..pas tu, yg nak sambg belajar lak, bz wat persiapan..

sergeant keroro said...

sibuk nak masuk uni balik :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...