berjinak-jinak dgn dunia penyelidikan

PENING nya...!!
mana tak nya smpai 1.40am masih lagi on9..bukan suka-suka tapi nak cari jurnal untuk buat kajian..sem nih mcm bnyk plak assignment kita org yang kena buat mini kajian. kalo nak dibnding kan dengn sem-sem lepas mmg rasa ny sem nih bnyk skit mini kajian yg kita org dapat..tadi jam 11:45pm baru balik dari buat perbincangan dengn group member pasal mini kajian tu. dan sekarang stil lagi tak tido sebab nak cari bahan untuk satu lagi mini kajian yang kena buat...dah dapat kajian lepas kena baca dan faham plak..yang pening ny tau-tau ja lah  tahap bahasa dia org mcm mna kan?? mmg kaw-kaw pnya...tak apa sabab ni semua untuk masa depan nyzham jgk kan??

nnt pon bercita-cita nk jadi pengkaji jgk..tapi skrg masih dilema lagi sama ada nak buat tesis atau buat praktikal...nyzham mmg berminat sngt nak buat kajian nih...1st buat mini kajian lagi dah rasa mcm nk terus buat kajian tu...alhamdulillah sampai skrg minat tu stil ada lagi. dan dah gtau pensyarah dah niat hati nak buat tesis tapi tak confirm lagi...nk fikir masak-masak dulu...

hehehe..masti ramai kan tnya gambar siapa yang kat atas tu??ok yang tu buak atok nyzham atau ayah nyzham...yang kat atas tu adalah salah seorg ahli psikologi...nama dia sigmund freud..kalo nak tau pasal dia lebih mendalam korg minta tolong en google ja..nnt dia akan bntu...

doakan nyzham supaya cita-cita nyzham nak jadi penyelidik psikologi tercapai..amin..

1 Komen:

Zul Fattah said...

klau aku la, baik ko buat praktikal.. x banyak baca or tulis..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...