Mau Cari Pasal

assalammualaikum..selamat sejahtera...
tak tau mau mula cerita mcm mna ni..gua bukan sengaja pon mau cari pasal..betul gua tiada niat pon mau cari pasal dengn sesiapa tapi kalo ada sesiapa member gua yang rasa tak puas hati dgn gua..gua mnta maaf dengn korg..mungkin gua tak perasan gua dah sakit kan hati korg semua...


ya..mmg gua tahu sem nih subjek yang kita org ambik semua ny killer habis..walaupon jam kredit sem nih kurg tapi mmg agak berat la..pada mula tu mmg gua tak mau ambik apa-apa jawatan atau pegang apa-apa jawatan dan jawatan yang dipegang sebelum nih pon dah cukup dah tanggungjawb ny untuk dilaksanakan...

tapi entah mcm mna mulut gua nih ringan sangt nak terima tawaran menjadi pengarah program untuk satu program course kita org...dan sebelum nih pon gua dah pegang jawatan pengarah program jagk tapi untuk Kolej kediaman punya...dan dekat kolej kediaman gua turut memegang portfolio sebagai Timbalan Pengarah Exco Perkhidmatan...mmg agak berat jgk sbb kalo Exco gua tak ada dkt kolej gua yang kena gnti dia dalam metting atau pegang jawatan Ketua/pengarah kalo ada program dekat kolej. Semester nih dan semester lepas Kolej kitaorg mmg antara kolej yang paling aktif dengn setiap hujung minggu ada ja xtvt ny...

sebenr ny gua saja ja mau timba pengalaman selagi gua mampu pikul tanggungjwb yng diamanahkan dan insya allah gua takkan abaikan pelajaran lah...pelajaran gua tetap no1 ya...

1 Komen:

Zul Fattah said...

betul tu.. aku stuju dgan ko..
dan.. salah satu kaki pemimpin ni.. berada di dlam neraka.. so kena hati2 r

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...