fuhh...bnyk kerja yang tunggu dekat kampus

cuti panjang sudah habis bro..
tambah lagi boleh ka??4 bulan macam 4 minggu ja...masa betul-betul mencemburui aku...rasa baru ja balik rumah dah nak kena sambung perjuangan yang belum habis...mungkin cuti panjang sangt menyebabkan gua terasa semakin malas kot...

hahaha...nak salahkan cuti plak..kang tak bagi cuti baru tahu...
mana tak ny...semalam gua terima 2 calling dan beberapa msg, email dari kampus...kenapa??balik ja kampus dah ada beberapa meetng yang gua kena hadiri...meeting ttg apa??

meeting ttg program yang bakal berlangsung khas untuk pelajar baru yang masuk kolej kediaman kita org...sepatutny sekarang gua dah ada dekat kolej untuk sambut pelajar baru daftar masuk kolej kediaman kita org tapi gua malas lah jadi gua beri alasan gua dah beli tket awal dan balik lewat dekat kampus. nasib baik alasan gua diterima sebab gua ada bukit gua....hahahahah

tapi program lain gua tak dapat nak elak sebab program lain gua pegang beberapa jawatan dalam program tu jadi tak boleh lepas tangan. balik-balik ja isnin nih gua dah kena pergi ke HEP untuk uruskan program yang berlangsung ahad depan. tak sempat kot gua nak kemas kan bilik dan barang gua...alamatny gua macam menumpang kat bilik...

kemudian malam ny plak gua kena hadiri meeting untuk program yang lagi satu..tapi program yang nih untuk semua pelajar kolej kediaman tu...

bila dah tengok kerja yang menunggu gua dekat kolej kediaman agak menimbun gua jadi makin malas nak balik kampus dah...siapa yang nak ganti gua??angkat tangan

1 Komen:

Unknown said...

oitt, busynya...all the best manage your time..ok..u can do it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...