semua nak buat doodle

assalammualaikum
salam 1Malaysia....

masa blogwalking tadi terserempak lah kat blog Lyssa ini...dan beberapa blog lain...ramai yang update pasal doodle diaorg..ada yang hasil tangn sendiri, ada yang suruh pakar yang buat...dan hasil ny ada yang canteek dan sebalik ny (malas nak sebut) ....ada yang sampai buat segmen lagi tu...mmg class lah doodle nih kan??

doodle ni dah mcm jadi satu trend blogger dah nyzham tngk...myb betul dah jadi 1 trend.....mana tak ny ada blogger laki pon dah dok menggilai doodle ni...ok nyzham tak kata laki tak boleh memiliki doodle sendiri, itu hak asasi masing2 kan...so, buat apa nyzham nak halang..tak hilang pon kejantanan diaorg...trapi kenapa nyzham sendiri tak buat doodle??sebab nyzham tak sekreatif keng kawan len...nak suruh org buat kan??nyzham lebih suka kalo itu hasil karya nyzham sendiri lagi mendatang kan kepuasan..betol tak??

ok kalo dah jadi trend tapi nyzham tak ada doodle sendiri tak apa ka??huh??nyzham ketinggalan ??kena buat jgak ka???ok insya allah nnt kalo nyzham pandai buat dah, nyzham post kat blog ek??

4 Komen:

sergeant keroro said...

hehe, aku pon tak reti berdudel ni :P

Ezad Skytech said...

tangan aq tak berseni nak buat doodle ni..hehe..(^^,)

SitiSafiyyah said...

dlm byk2 blog yg ada doodle, paling suka bace blog feeza macho (budak BCR). Free2 pi la baca blog dia. Layan gak. Huhu. Btw, kalo tak reti berdoodle pon takpe. Hehe

Bitter said...

den pun tak roti nak buek dudel dudel nihh..wakaka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...