Awak, saya nak awak tau "Saya Sayang Awak"

assalammualaikum..
salam 1malaysia..

awak, saya sayang kat awak. dan awak pernah kata awak pon sayang kat saya. Tapi sejak kebelakangan ni awak banyak sangat berubah. Awak kenapa? Kenapa awak berubah? Saya ada buat salah kah kat awak??kalo saya ada buat salah kat awak saya menyusun 10 jari memohon maaf dari pada awak. kalo saya ada menyakitkan hati awak secara tak sengaja bagi tau saya agar saya tau. tapi kalo awak senyap tanpa berita saya takkan tau apa yang awak rasa sekarang. awak jaga pendam rasa seorg2 awak luah ja kat saya dan mungkin dengan cara tu dapat membantu awak. saya sayang kat awak, saya suka kat awak bukan masa dan waktu suka ja tapi masa sukar pon saya ingin ada disisi awak dan saya ingin menjadi orang yang membantu awak dalam menyelesaikan masalah awak.

Awak tolong. Tolong jangan senyap tanpa berita.kalo awak terbaca entri ni saya harap sangat awak akan hubungi saya. dan saya mohon maaf kalo buat pengakuan secara terbuka mcm ni tapi saya nak awak tau yang saya ikhlas sayang kat awak walaupon mungkin awak tak nampak keikhlasan saya tu..tapi tak awak..

awak dalam sejak kebelakangan ini awak berubah sangt..kalo disebabkan wujud pihak ketiga saya reda. saya tak dapat nak buat apa kalo jodoh kita setakat ni tapi saya tetap nak awak tau yang saya akan terus menyayangi awak. dan kalo awak rasa insan yang awak pilih tu boleh membahagiakan awak saya akan tetap bahagia kalo tngk awak bahagia tapi awak jangn senyap mcm ni. awak buat betol2 risau..

awak saya sayang kat awak..saya buat mcm ni bukan nak meraih simpati dari rakan blogger tapi ni sahaja cara nak tunjuk kan kat awak yang saya betol2 sayang kat awak..tolong hubungi saya lepas baca ni..

5 Komen:

LemonSusu Skyjuice said...

assalamualaikum hanyzham :)...
ni lynn nak kongsi kata2 yang lynn selalu pgang..
if you love somethg or somebody set it free,
if it comeback,
it yours,
if it doesnt,
it never was!

walau pape pun..jangan gv up, try to solve it ok...tanya betol2..kalau ade jodoh x kemana..ALLAH sentiasa mahu kan yang terbaik tu hambanya :)

ReYnn said...

mak aih,jiwangnye :hihi

Nurulhuda said...

aiseyhh..
untungnye gf u...=((((

hope u all berkekalan la..

singgah blog huda ye...=)

hanyzham hadny said...

@LemonSusu Skyjuice tqvm..penuh makna ni

hanyzham hadny said...

@ReYnn jiwang ka??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...