menguji kesabaran

annyong....hai blogger semua....
tgh wat apa??hari nih 1st day in mnggu ke3 tahun 2011...ini bermakna kuliah ktaorg dah pn masuk mggu ke3 dan 2 week lgi dah cuti raya cina....cepatnya masa berlalu..malam nih aku nak share beberapa perkara yang MEMANG AKU TAK SUKA TAPI AKU PENDAMKAN SELAMA INI....aku jenis yang suka pendam2 rasa...bila aku dah tak tahan pandai2 lah aku cari cara yang sesuai dgn situasi untuk meletus 1stly ny belajar dalam kelas yang padat....mmg ssh belajar dalam dewan kuliah yang terlampau ramai student....petang tdi dalam satu dewan kitorg ja ada 360 lebih pelajar psikologi tahun 2 yang ambik sbjk teras sekolah psikologi..mmg padat lah kelas tuh....jumaat lepas pn sama 300 lebih org hampir jugk 400 org...pnya lah seksa belaja dalam kelas yang terlampau padat macam tuh....dah lah xblh nk fokus (eh sebelum nih aku fokus ka??) hahahha.....tp kenyataannya mmg penuh gila lah...len ny dewan kuliah yang penuh tp jadual aku pun penuh jgk...part nih aku boleh tahan lagi sbb yang nih mmg aku sendiri yang cari pasal susun jdual mcm tu..(ambik ko...!!!)..
2ndly ny aku pnya rum mate...budak SPE atau nama panjang Sekolah Penuh Emosi...hahahahah tiada lah Sekolah Peniagaan dan Ekonomi....budak nih mmg ada sial,,,jahanam...dan yang sewaktu dengan ny.....budak nih dah setahun setengah satu bilik dengan aku....dari em 1 lagi...mmg satu bilik...pihak HEP mcm tau2 ja aku dgn dia tak sehaluan dan mmg aku tak tahan....tak suka ddok satu bilik dgn dia..knp???nak tau???k mmg sem nih dia ada sedikit perubahan la....itu aku puji...kalo dulu barangan mandi pun aku yang jd sponsor utama sepnjang pengajian.....samapi satu tahap tu aku pergi sembunyi brg2 aku pun dia pergi cari dan guna...kalo dia pandai berjimat ok la lgi..ni tak kekadang tu memang ketara sangt tujuan utk menghabis...weh tu duit aku lah...bukan guna duit ko pun...n bila dah habis dia buat muka mcm sial...make dont know ja....bkn tak pernah gtau....pakai blh tp berpada2 lah...nih tak...adus bikin sakit hati ja....yang kedua ny yang aku mmg totally aku tak suka dgn dia ialah tak pandai nk kemas bilik or rumah....lansung tak pernah aku tngk budak tu pergi pegang penyapu n sapu lantai....tak yah la sapu lantai...buang sampah dalam bakul sampah ja...lansung tak pernah....kalo aku tak pergi kosongkan bakul tu alamatny jd tempat perlupusan samaph lah bilik aku tak pun jdi hotel atau banglo tikus...lipas ....dan sewaktu dengn ny...korg fikirlah sendiri....bikin panas....yang ketiga ny...bila guna pemanas air aku...aku jnis yang tak kisah ba tp kan aku dah gtau berpada2 kalo nk guna....nih dia bgi takung air guna pemanas air aku sampai pemanas air tu mandi sama...kalo shock mcm mna???siapa nk jawb??aku jgk sbb brg aku....BODOH punny org....jgn la ko tnjuk KEBODOHAN ko la walaupun ko mmg dah bodoh sial.....mmm....
menyakitkan hati.....

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...