memang SUKAR....!!!!!

assalammualaikum....blogger sekalian....
kali nih tukar angin ckit....asyik guna annyong ja kan????dan tak salah kalo aku nk guna gaya dan cara baru....di malaysia kan bebas???hehehe....

k bebalik pada tajuk entry aku kali nih....memang SUKAR....!!!sukar apa???dalam hidup nih ada pasang surutnya kan???siang dan malam.....suka dan duka....jadi sebagai manusia kita tidak lari dri merasakan sesuatu perkara itu sukar untuk kita...betol tak??maksud aku disini ialah sukarny untuk menarik blogger lain untuk untuk jd follower kita...btol tak???dan ada benar jgak kata abg ben kita... dalam berblogging tiada falsafah...."I FOLLOW YOU" and theN you must "FOLLOW ME".....tiada...!!!....dalam berblogging siapa yang bijak dan kreatif dalam usaha menarik pembaca atau blogger untuk membaca blog atau entry kita bukan lah suatu kerja yang mudah...kita haruslah mempunyai bahan yang menarik untuk dikongsi bersama.....setiap individu di muka bumi ini adalah unik dan berbeza2 even kembar seiras sekali pun mereka tetap berbeza...tngk saja cap jari kita...apa tah lagi penilaian sesorg itu ianya cukup subjektf untuk dihuraikan dalam kata2....dan sudah tentu jugk lah kalo kita nak blogger jdi follower kita...kta kena bijak bagaimana mau mengolah entry kita jadi menarik...btol tak???lebih2 pulak aku nih...padahal aku pun blogger baru dan blm ada follower lgi pn...mmm......mmg kena bersabar.....rasa ny antara kemudahan len sperti facebook dan blogger aku rasa lagi mudah nak ber'facebook jika dibandingkan berblogger nih....btol tak???polisi ny amat berbeza sama sekali....kalo blog kita follow blog org tapi blm tentu org tu sudi nak follow blog kita btol tak???kalo entry yang tidak berkenan di hati atau kurang menarik atau mmg tidak menarik mcam entry aku nih mmg tiada blogger yang akan baca....tp tak pa aku kan blogger baru belajar??aku akan cuba belajar dr blog sumbea-sumbea blogger nih......berbalik pada polisi fb dan blog...dan kalo fb plak org add kita dan kita app org tu dah ada dalam friend list kita.....sbb tu aku kata berblogging nih sukar tapi aku suka....mencabar....kena bebanyak bersabar....
k lah annyong.....

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...