Tepatilah Masa Kalau Berjanji

orang kata masa itu emas. tapi nilai emas turun naik kan? jadi nilai masa pun turun naik ka? ada ketikanya masa tu dipentingkan mcm bila nak final.masa cuti study week tu. masa berjalan p library pun membaca. dan ada ketika nya masa tu diabaikan begitu sahaja mcm sekarang, masa mula masuk sem baru mana ada tugasan kan? jadi apa yang kebiasaan kita buat??ok aku mengaku kalau aku aku akan tengok muvie, fb dan sebagainya. jdi mungkin disebabkan itu lah masa itu dikatakan emas. ikut nilai ny.

tapi serius aku katakan aku TAK SUKA org yang tak tepati masa. kalau janji dengan orang tu jam 8 pagi ka, 10 pagi ka..pasang lah alam lebih awal sikit kan? kalau dah janji tu kena lah tepati janji, orang lain pun ada perancangan seharian jgk. bukan seharian tu naktunggu ko. agak2 la ba. fikiran dah cukup matang dan tau berfikir jadi gunakanlah sebaiknya. ni tak janji jam 10 pagi. jam 10.30 pagi baru mau bangun. last last dia suruh kita buat sorg padahal dia yang minta kita teman kan kita. tolong sikit. ko ingt ko siapa? nak arah kan aku?hah? ingat aku xda kerja ka mau di buat??

tak pa. hari nih hari ko..esok lusa mungkin hari aku plak. 

1 Komen:

Zul Fattah said...

ko berjanji dgan melayu ke bro? janji mlayu biase r tu.. tp bg aku la.. aku stuju dgan ko..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...