Review Follower Ke-300

assalammualaikum
salam 1Malaysia...

fuhyoo...dah 300 follower...(kecoh ny) baru 300 kan??belom lagi 3000...kalo 3000 alamat ny buat kenduri kot kat hotel...okni semua hasil join segmen yang dianjurkan oleh saudara freaky kita nih...tqvm la sangt2 kat dia....nnt buat segmen mcm ni lagi ek??

ok follower yang ke300 blog hanyzham hadny adalah



ok...yang nyzham bulat kan tu...tu lah follower yang ke300 blog nyzham...saudara twenty.3.blues...jom kita p terjah blog dia ramai-ramai...nak terjah picit ja banner kat bawah tu....


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...