obes atau kurus nih?

klik gambar untuk tumbesaran yang seimbang


assalammualaikum
salam 1Malaysia

pejam celik pejam celik.....dah nak masuk 18 ramadhan dah..sebelum masuk bulan ramadhan ramai yang berazam nak turunkan berat badan semasa puasa ni...mcm mna?turun berat badan??dah seperuh dah bulan puasa...nampak hasil kah??berjayakah strategi yang dibuat masa nak masuk bulan ramadhan??harap-harap apa yang diazam kan sempena ramdahan ni tercapai lah kan??bulan puasa ni waktu terbaik untuk mendidik kita menjadi seorg yang berdisplin..kan??kalo nak kurus waktu ni lah masa yang terbaik...kalo nak berhenti merokok waktu ni jugak lah petuang yang ada...kan??aku pon nak kurang kan berat jgk...tapi bukan berat badan aku sebab BMI aku seimbang...heheheh...tapi nak kurang kan berat blog aku nih hah....


kat atas tu aku ada letak gambar berat blog aku...tujuan ny??tujuan ny adalah nak tnya korg, berdasarkan gambar atas tu korg rasa blog aku ni berat ka???aku tak tahu nak refer mana kalo nak tahu blog kita tu tergolong dalam golongan obesiti, BMI seimbang tau kekurangan nutrisi...

kalo dalam golongan obesiti aku nak atur langkah pengurangan berat....

3 Komen:

aimi adilah said...

gambar 2 ok je.. x berat pon :) kite dh timbang kn dh td :P

hanyzham hadny said...

@aimi adilah bukan berat gambar tu...berat blog nih

hazirah kasimon said...

huhu..nak tolong wat kan header ke? kne bayar x? ade charges? ke free? lau awak bagi free, saye promote blog awak lam blog kecik saye ^^ hehe.. tawaran ni~komen kt blog saye balek ea..lau awak sudi tolong buat header untuk saye ^^ or bagi tunjuk ajar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...