Orang Kata Aku ni USTAZ??


assalammualaikum
salam 1Malaysia

puasa dah dekat dah..
yang perempuan dah langsia kan hutang??ganti puasa la yang aku mksd kan..
kalo belom better ganti cepat b4 ramadhan datang..
(aku dah ganti ke belom ek??rasa ny aku xda tinggal puasa tahun lepas..alhamdulillah)

ok berbalik pada tajuk n3 aku..
ada sorg minah ni..
dia tanya lebh kurg mcm ni la

Perempuan A : Awk ni ambik jurusan apa ek??
Aku : Psikologi..
Perempuan A : oo ingt kan ambik berkaitan dengan agama..
Aku : huh??knp awk kata mcm tu??
Perempua A : xda la awk mcm ustaz ja..
Aku : Ustaz??
Perempuan A : ya Ustaz..

aku pon hairan part mna aku nmpak mcm ustaz..tak sempat nak tanya coz tunang dia dah datang..la melpas la..baru ja nak mengorat rupa ny tunang org..sampai sekarang aku masih tertanya2 mcm mna dia boleh fikir aku ni ustaz??kompius betol la

2 Komen:

Freaky said...

huhu ok la tu orang kata macma ustaz :D

hanyzham hadny said...

@Freaky apa yang ok ny..mcm tak layak ja nak jadi ustaz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...