lelaki macm ni ka yang nak dijadikan calon suami?!

assalammualaikum
salam 1malaysia

tgh2 syok on9..
than pandang kat luar ofis dan terpandang kat sorg lelaki ni..
bukan gay tau..
tapi sejuk ja hati tngk..untuk ppuan yang dapat kahwin dengan dia..
mana tak ny..semenjak aku keja kat ofis tu,kerap aku terpandang lelaki tu bawak anak ny balik kerja..
wah..!! bawak anak p kerja??
mcm janggal tgnk lelaki bawak anak p kerja lagi tu..
dengr member odfis cakap dia mmg bawak anak ny p kerja, walaupon kerja sambil jaga anak tapi peranan dia sebagai pekerja dan sebagai bapa tak terganggu..malah budak tu dapat kasih sayang lagi dr rakan sekerja dia..dia kerja kat kedai makan sekitar ofis kitaorg nih..

ya allah harap2 nnt aku pon mnjadi suami yang memikul tanggungjawap keluarga

7 Komen:

ceritasekupang said...

walaupun susah tapi dia berjaya jaga tanggungjawab dia sebagai seorang pekerja dan bapa...

Shuk_ArChie said...

Wah.. tak sangka ada yek lelaki macam ni kat malaysia.. Harap2 kuita sebagai lelaki pon boleh jadi bapa yg baik ~eerr.. muda lagi nak pikiaq pon hehe~

hanis aleeya aka gadis sepi said...

pergh! sempoi! Hehe.. memang ayah mithali la katekan :)

hanyzham hadny said...

@Shuk_ArChie : amin..harap2 kita dpt la laksanakan tanggungjawap kita sebagai suami nnt..

hanyzham hadny said...

@hanis aleeya aka gadis sepi mcm tu la gaya ny..harap2 nnt kami sebagai lelaki ni bakal mnjadi lelaki mithali jgk la

kemey said...

memang ada lelaki cmni tapi 1 dalam beribu-ribu..

MiaWawa said...

ade lg ek lelaki mcm ni?? admire jap.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...