45 Hari lagi


assalammualaikum
salam 1Malaysia
45 hari lagi??eh countdown untuk apa??puasa??eh puasa mnggu depan dah..countdown untuk raya??tak selama tu kot..habis countdown untuk apa??countdown untuk tamat tarikh cuti semester ni la..last cuti 12 september 2011..suka??opkos la tak suka..tak suka..tak suka..huhuhu..tak puas la nak bercuti walaupon cuti kali ni pjg gila kot, cuti sampai 4Bulan. lkama kan??stil tak puas lagi ni..nak wat mcm mna ya??tangguh pengajian ??selisih malaikat 44..habis cuti nih masuk tahun akhir semester pertama.cepat ny masa berlalu..dah masuk tahun akhir..tak lama lagi habis belajar la alamatny dan dah nak masuk alam pekerjaan lagi..tak nak..tak nak..org kata zaman u adalah zaman yang paling best dan akan dikenang sampai bila2..mmg aku trak nafi kan la, sedng kan aku stil kat zaman u ni pon terasa nikmat ny ni kan nak tinggalkan zaman u ni..terasa berat sangt hati ni nak tinggalkan zaman u..dan org kata jugk harga dan nikmati masa yang ada..tapi masa cepet berlalui mcm masa tu mencemburui kita org...umpama berlari2 ja sedang kan kitaorg merangkak untuk menikmati dan manghargai masa yang ada..OMG..mmg aku cukup serasi dengan kehidupan kampus..harap2 suatu hari nnt aku dapat menjadi warga pendidik dan menjadi pendidikdalam suasana dan dunia kampus ni..

5 Komen:

♥ Cik Nur Elyana ♥ said...

wow...best ya.

yana bru nk masuk sem 1 kat ums..junior nie.hehe.. :)

jemput join bloglist Yana
http://elyanaguitar.blogspot.com/2011/07/bloglist-saya-nak-join-bloglist-dieyana.html

aimie amalina said...

=)
gud luck eh!
betolll..saya dh merasai kerinduan nak g belajo balik..
wuwuwuwu =(

dayang said...

kalau sy, 1 hari lagi mau pigi UMS..p library UMS jak cari jurnal hehehe

hanyzham hadny said...

@♥ Cik Nur Elyana ♥ haha buka senior
awk senior dalam dunia blogging kan??

hanyzham hadny said...

@aimie amalina ya saat2 belaja akan dirindui selalu..huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...