HAPPY CNY

annyong.......
sebulan dah kuliah bermula.....pejam-celik2 tngk2 dah nak masuk bulan 2 tahun 2011...cepat ny masa berlalu kan??dalam masa hampir sebulan nih ja pelabagai pengalaman dan kenangan yang terbina kan???sama2 la kita renung2kan...hari berganti hari..ini bermakna kita bukan nya muda lagi kan???

tak lama lagi CNY kan??kita org dah start cuti dah...agak ny sekolah dan IPT len pn sama kan??apa plan korg??nk balik kampung??best ny...aku stay kat hostel nih ja...malas mau balik..bukan tak rindu kat keluarga tp tiada duit nk bli tiket flight....nnt cuti sem nih ada 4 bulan hah tu baru la lepas rindu sakan kat family...kan??nih kita sabar dulu ek...plan nak pergi jejalan??nak p mana??ala kat sabah nih kan banyk sesngt tempat yang cantik2....p la mana2 pun kan??pada sesiapa yg p jln2 cuti nih selamat pergi dan balik la ya...jgn habis kan plak duit tu...nnt bila dah final exam semua ikat perut.....tiada duit dah...apa nak jadi???sendri cari pasal sdr bhd la mjawb ny ya.....

cuti CNY nih aku x plan nakl p mana2...dok kat hostel nih ja.....siap kan assignment...ya ka nak siapkan???insya allahaku akan buat kan bukan nak siapkan semua k.....

tp boring jgk aku cuti nih...ramai kwn2 aku balik kmpung...sebab kawan aku bnyk dari sabahan...jd senang la diaorg nak balik....nak ikut diaorg??kekok la la nk balik rumh org....malu...hehehehe..pemalu jgk aku nih tau....hahahaha.....

0 Komen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...