BLOGGER GEGARKAN 'U'


annyong....
penat menjelajah terbaca lah link abg ben ashaari nihh
mcm menarik dan rasa nak join ja...
...jom join ramai2....

jom kenali saya
sekarang nih belajar dekat UMS kampus Induk di KK
dalam jurusan Psikologi Pembangunan Belia dan Komuniti....dan sekarang berada ditahun 2 sem ke 4

asal??anak jati Kuching Sarawak....Sarawakian ba...hehehe
umur??segan pulak...baru 21 tahun 5 bulan 8 hari....

sebab ambik jurusan ni??
ambik jurusan ni sebab dah ditawarkan jurusan ni dulu...
pada mulanya nak ambik juruan ekonomi tapi tak dapat....
dan malas mahu tukar jurusan sebab jurusan ni pun best...
kita boleh kaji tentang personaliti manusia, minda, kognitif manusia dan macam2 lagi...
mmg best lah...

cita-cita??
mula2 tu nak jadi ahli ekonomi sebab memang minat dlam bidang ekonomi 
tapi tidak dapat jurusan ekonomi sekarang jadi cita2 pun bertukar sebab minat pun dah turut ikut sama bertukar...
jadi sekarang bercita-cita ahli psikologi malaysia....
hehehe...





2 Komen:

Azrul Hisham said...

salam ziarah dari blog ben :)

semoga berjaya dalam bidang yg diceburi (^_^)


Jom guling-guling disini pula:

Azrul Hisham -My Real Life

pabilajarijemarimenari said...

tq azrul hisyam....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...